Facebook Instagram
Zadzwoń: 605 994 682
Szukaj Logowanie
do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

 

ZWROT TOWARU

Klient  dokonujący zakupu na odległość ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie internetowym MAYFLOWER produktów w terminie 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

Otrzymany produkt należy odesłać do siedziby firmy MAYFLOWER, ul. GRUNWALDZKA 6B lok. 1, 91-335 Łódź wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Zwracana odzież nie może posiadać śladów użytkowania, zabrudzeń oraz zapachów np. perfum, dymu papierosowego. Musi zostać odesłana w stanie pierwotnym (niezmienionym), zapakowana w oryginalne opakowanie.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na podany numer konta oraz nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

 

REKLAMACJA

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. kodeksu cywilnego.

W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności zakupionego produktu z umową przysługuje mu prawo do wniesienia reklamacji.

Otrzymany produkt należy odesłać do siedziby firmy MAYFLOWER, ul. GRUNWALDZKA 6B lok. 1, 91-335 Łódź wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  • MAYFLOWER ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
  • Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikające z niepoprawnego sposobu prania odzieży oraz uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.) powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, a także uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, MAYFLOWER zwróci koszty transakcji poniesione przez Klienta.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

 

Najwyższa jakość
Najwyższa jakość

„Made in Poland” nasze ubrania ze szczególną dbałością powstają w Polsce.

Najwyższa jakość
Masz 14 dni na zwrot

Przymierzaj w domu, bez obaw! Towar możesz do nas zwrócić w ciągu 14 dni.

Najwyższa jakość
Darmowa dostawa

Darmowa przesyłka przy kwocie zamówienia powyżej 350 zł, w pozostałych przypadkach 16 zł.

Najwyższa jakość
Limitowane kolekcje

Nasze kolekcje są tworzone z wyjątkowych tkanin, w ograniczonych ilościach.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl